اخبار 15 تیر 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

امضا تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز منش جهاد دانشگاهی و مجموعه دانش‌بنیان سروهانا پارسیان در حوزه سلامت روان

تفاهمنامه همکاری

دو مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و مجموعه دانش‌بنیان سروهانا پارسیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش بهروان‌نیوز، این تفاهم‌نامه در راستای همکاری‌ و مشارکت در برگزاری رویداد، همایش، کارگاه و دوره‌های آموزشی مشترک در زمینه سلامت‌روان و استفاده از فناوری در حوزه‌های علوم شناختی است. علیرضا عمومی مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و زینب سادات جهرمی مدیرعامل مجموعه سروهانا پارسیان امضاکنندگان این تفاهم‌نامه بودند.

مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران مجموعه‌ای است تحت مدیریت روسای واحدهای جهاد دانشگاهی (شامل واحدهای استانی، پژوهشکده‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی) كه در جهت ترویج و ارتقاء فرهنگ فناوری، ترغیب دانشجویان و دانش‌آموختگان و سایر علاقمندان دانشگاهی به راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا و حمایت آن‌ها از طریق ارائه خدمات حمايتی و مشاوره‌ای در راستای تبدیل آن‌ها به واحدهای فناور پیش‌رشد و هدایت به مراکز رشد و جامعه ایجاد شده است.  

همچنین مجموعه سروهانا پارسیان یک مجموعه دانش‌بنیان در حوزه سلامت روان و علوم شناختی است که فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده است. این مجموعه تا کنون موفق به طراحی، تولید و انتشار  شش فرآیند در زمینه روان‌شناسی شده است که این پنج فرآیند عبارتند از : کلینیک روان‌شناسی و مشاوره سرو؛ ارائه مشاوره و خدمات روانشناسی حضوری، هانا؛ اپلیکیشن بازی روانشناختی برای کودکان 3 تا 9 ‌سال، فارگو؛ اپلیکیشن مشاوره آنلاین، بهروان؛ دوماهنامه روانشناختی با نگاه بین‌ رشته‌‌ای، بهروان‌نیوز؛ پایگاه خبری حوزه سلامت روان و تاجر ایرانی؛ بازی روانشناختی برای نوجوانان 9 تا 16 سال (در جریان ساخت).  

لازم به ذکر در روزهای آینده فعالیت‌های مشترک این دو مجموعه از طریق پایگاه خبری «بهروان نیوز» منتشر خواهد شد.

خبرنگار: فاطمه فلاح

 

همچنین بخوانید:

«سروهانا پارسیان»؛ مجموعه‌ای پیش‌رو در حوزه روان‌شناسی

 

امضای تفاهم نامه

نویسنده
ادمین
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *