درباره ما

امروزه اطلاع‌رسانی و آگاهی از اخبار در هر موضوعی نقش مهمی را در زندگی حرفه‌ای و شخصی ما ایفا می‌کند، لذا پایگاه‌های خبری، فضای مناسبی برای دسترسی به اخبار و گزارش‌های اختصاصی هستند. یکی از حوزه‌هایی که پرداختن به آن در جامعه اهمیت بالایی دارد، روانشناسی و سلامت روان است، زیرا هر بخشی را که در نظر بگیرید یک سر آن به روانشناسی برمی‌گردد؛ به عنوان مثال در حوزه اقتصادی، بیکاری عاملی مهم در بروز خشونت، پرخاشگری و حتی افسردگی است. از این رو وجود یک پایگاه خبری که اخبار موثق، آمار دقیق و گزارش‌های تحلیلی از موضوعات مختلف برمبنای روانشناسی را منتشر کند، لازم است.

با توجه به این مهم، مجموعه دانش‌بنیان «سروهانا پارسیان» که در حوزه روانشناسی و مشاوره فعالیتی فرابخشی دارد پایگاه خبری «بهروان نیوز» را راه‌اندازی کرد. البته این مجموعه سال 98 مجله «بهروان» را با نگاهی بین‌رشته‌ای در هشت شماره منتشر کرده بود و حالا قصد دارد تا این نگاه فرهنگی به حوزه روانشناسی را از طریق این پایگاه خبری ادامه دهد. 

«بهروان نیوز» تلاش دارد تا به‌روزترین اخبار را در حوزه سلامت‌روان منتشر کند. این پایگاه خبری با رویکردی فرابخشی موضوعات مختلف از جمله اجتماعی، هنری، سیاسی، اقتصادی و… را از دیدگاه روانشناسی بررسی می‌کند. در «بهروان نیوز» می‌توان از آخرین کارگاه‌های تخصصی و عمومی و وبینارهای حوزه روانشناسی اطلاع یافت. همچنین قسمتی از این پایگاه خبری به معرفی کلینیک‌های روانشناسی معتبر و دارای مجوز قانونی می‌پردازد.

روانشناسان، مشاوران و دنبال‌کنندگان حوزه روان‌شناسی می‌توانند اخبار این حوزه را در پایگاه خبری «بهروان نیوز» به نشانی https://behravannews.ir/ دنبال کنند.  

صاحب امتیاز: شرکت سروهانا پارسیان

مدیرمسئول: هومن فرهومند

سردبیر: مهدی زاهدی اول

خبرنگار: فاطمه فلاح