اخبار 20 خرداد 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0
معاون انتظامی البرز:

۶۴ درصد پرونده‌های مراکز مشاوره‌ای پلیس البرز به مصالحه انجامید

معاون انتظامی البرز

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز گفت: ۶۴ درصد پرونده‌های ارجاع شده به مراکز مشاوره‌ای کلانتری‌های این استان در سال گذشته به مصالحه انجامید.

 به گزارش بهروان‌نیوز، سرهنگ مرتضی موسوی با بیان اینکه ۶۴ درصد پرونده‌های ارجاع شده به مراکز مشاوره‌ای کلانتری‌های این استان در سال گذشته به مصالحه انجامید، اظهار کرد: طی این مدت حدود ۲۸ هزار پرونده قضائی به مراکز مشاوره‌ای کلانتری‌های استان البرز ارجاع شد که ۶۴ درصد آن به مصالحه رسیده است.

وی افزود: اکنون دوایر مشاوره‌ای فرماندهی انتظامی در ۳۱ کلانتری استان البرز به صورت مقیم فعال بوده و آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان هستند.

معاون انتظامی البرز اضافه کرد: بیشترین پرونده‌های ارجاع شده به مراکز مشاوره کلانتری‌های این استان خانوادگی، اجتماعی و حقوقی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه خدمات مشاوره و افزایش خدمات رسانی به شهروندان استان البرز در حوزه مشاوره و مددکاری مرکز جامع مشاوره آرامش این معاونت نسبت به راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو برای رفع نیازهای مشاوره‌ای شهروندان در زمینه‌های خانواده و روانشناختی اقدام کرده است.

موسوی گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۹۶۵۸۰ و ۰۲۶۲۱۸۲۷۲۲۴ از خدمات مشاوره بهره‌مند شوند. 

وی بیان کرد: مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس البرز به منظور ارائه خدمات مشاوره به شهروندان البرزی این امکان را فراهم کرده که خانواده‌ها در سراسر استان البرز از طریق تماس تلفنی و حضوری خدمات مشاوره و روانشناسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

 

همچنین بخوانید:

اهتمام ویژه بر توسعه و گسترش امنیت روانی-اجتماعی شهروندان

نویسنده
ادمین
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *