اخبار 09 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس و مشاور

محمد قادری

به گزارش بهروان نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی، رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی به مناسبت روز روانشناس گفت: در دنیای پر تحول امروز سازمان بهزیستی افتخار دارد تا زمینه توسعه فعالیتهای حرفه ای و بهره‌مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی را در قالب مراکز و خدمات روانشناختی فراهم نماید و در سایه تعامل موثر با صاحب نظران دلسوز و متعهد و ذینفعان شریف، تلاش می‌نماید تا روانشناسی به مثابه یک حرفه فضای کافی جهت نقش آفرینی در سلامت اجتماعی را در اختیار داشته باشد.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

یاری رساندن به انسان‌ها و کمک عالمانه به درک بهتر زندگی، توام با توانمندسازی بشر برای تولید چرخه آرامش و امید، امری بسیار مهم و موثر در شکل گیری جامعه‌ای سازنده و پویا است.

روانشناسان و مشاورین، وظیفه خطیر راهنمایی و همیاری و مداخلات تخصصی در کاهش دردها و مدیریت بهینه چالش‌های فردی و اجتماعی و اتخاذ نگاه مسئولانه به اتفاقات و جریانات زندگی را به دوش می‌کشند و این مهم، مستلزم تجهیز خویشتن به علم و حلم و استمداد از خداوندگار هستی بخش است.

در دنیای پر تحول امروز سازمان بهزیستی افتخار دارد تا زمینه توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای و بهره‌مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی را در قالب مراکز و خدمات روانشناختی فراهم نماید و در سایه تعامل موثر با صاحب نظران دلسوز و متعهد و ذینفعان شریف، تلاش می‌نماید تا روانشناسی به مثابه یک حرفه فضای کافی جهت نقش آفرینی در سلامت اجتماعی را در اختیار داشته باشد.

بدینوسیله روز روانشناس را بر روانشناسان و مشاورین دلسوز و صدیق کشورمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان می‌خواهم تا توفیق مشارکت بیش از پیش شما عزیزان را در توسعه تکافل اجتماعی افزون نماید.

نویسنده
ادمین
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *