اخبار 06 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

دستورالعمل جدید قبل از انجام جراحی‌های زیبایی در استرالیا

ارزیابی روانشناختی قبل از جراحی زیبایی

ارزیابی روانشناختی قبل از جراحی زیبایی

استرالیا قوانین جدیدی برای انجام جراحی زیبایی وضع کرده است. طبق این قوانین افراد قبل از عمل زیبایی باید به پزشک یا روانشناس مراجعه کنند. از ابتدای ماه ژوئیه (حدود دو ماه آینده) امسال هر فردی که به دنبال انجام جراحی زیبایی در این کشور است، ابتدا باید به یک پزشک عمومی یا روان‌شناس ارجاع داده شود.

به گزارش بهروان نیوز به نقل از “نیوزهاب”، این مقررات شامل هر گونه جراحی زیبایی از جمله مواردی مانند بوتاکس، لیفت صورت، فیلرها و جراحی بینی و … می‌شود.

سپس با استفاده از یک ابزار غربالگری روانشناختی معتبر برای غربالگری اختلال بدشکلی بدن (BDD) از آن‌ها خواسته می‌شود که یک ارزیابی روان‌شناختی اجباری توسط پزشکی که قصد انجام جراحی را دارد، انجام دهند.

بیمار و پزشک می‌بایست در مورد انگیزه‌های انجام جراحی با یکدیگر صحبت کنند و باید مشخص شود که آیا یک مشکل روانشناختی باعث این اقدام بوده است یا خیر.

بر اساس دستورالعمل‌های جدید شورای پزشکی استرالیا، اگر غربالگری نشان دهد که بیمار دارای بیماری‌های روان‌شناختی قابل توجه است که ممکن است او را کاندیدای نامناسبی برای جراحی کند و بیمار باید برای ارزیابی به روان‌شناس، روان‌پزشک یا پزشک عمومی ارجاع داده شود.

نویسنده
ادمین
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *