مراکز روانشناسی 11 اردیبهشت 1403 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

موسسه روانشناسی فردا؛ پلی بین علم و عمل در روانشناسی

موسسه روانشناسی فردا، با مدیرعاملی حمید یعقوبی، روز جمعه، 7 اردیبهشت ماه افتتاح شد. در این افتتاحیه حمید پورشریفی، امیر هوشنگ مهریار، علی صاحبی، لادن فتی، بهروز دولتشاهی، شهین علیایی زند، جواد خلعتبری، فرشته موتابی، مازیار لرستانی و … حضور داشتند.

فردا، یک کلینیک روانشناسی معمولی نیست؛ یک موسسه علمی است. در این موسسه دوره های روانشناسی برای متخصصین و عموم مردم برگزار می‌شود.

موسسه روان‌شناسی فردا با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های روانشناسی در میان متخصصان و عموم مردم تاسیس شده است. این موسسه با ارائه دوره‌های تخصصی و عمومی، تلاش می‌کند تا به افراد کمک کند تا با ذهن و رفتار خود و دیگران بهتر آشنا شوند.

آموزش تخصصی برای متخصصان

متخصصان با روانِ انسان‌ها سر و کار دارند و این شوخی نیست. موسسه روانشناسی فردا برای متخصصان روانشناسی، دوره‌هایی عمیق در نظر گرفته که شامل آخرین یافته‌ها و پژوهش‌های علمی در حوزه‌های مختلف روان‌شناسی می‌شود. این دوره‌ها کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را به‌روزرسانی کرده و در درمان و مشاوره، رویکردهای نوین و مؤثرتری را به کار بگیرند.

دسترسی عموم به دانش روانشناسی، نه زرد!

روان‌شناسیِ زرد دمار از روزگار انسان‌ها درآورده است. علاوه بر آموزش‌های تخصصی، موسسه فردا دوره‌ها و کارگاه‌هایی را نیز برای عموم مردم ارائه می‌دهد. این برنامه‌ها به افراد کمک می‌کند تا درک بهتری از خود و ارتباطات‌شان با دیگران داشته باشند، که می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی و مدیریت بهتر رفتار و احساسات منجر شود.

رویکرد مبتنی بر شواهد علمی

تمامی دوره‌ها و کارگاه‌های ارائه شده در این موسسه بر اساس شواهد علمی و با استفاده از اساتید مجرب و متخصص طراحی شده‌اند. با پیوستن به خانواده بزرگ موسسه روانشناسی فردا، نه‌تنها به دانش روان‌شناسی دست خواهید یافت، بلکه در مسیری قدم خواهید گذاشت که با شناخت بیشتر نسبت به ذهن و روان، آینده‌ای بهتر برای خود و اطرافیان‌تان رقم می‌زنید.

نویسنده
فاطمه فلاح
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *