اخبار 04 اردیبهشت 1403 - 3 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
نامه انجمن صنفی کارفرمایی مراکز خدمات روانشناسی و مشاوره به قوه قضاییه؛

ریاست محترم قوه قضائیه حکم تجدید نظر دیوان عدالت اعلام شود

انجمن صنفی کارفرمایی مراکز خدمات روانشناسی و مشاوره طی نامه ای به ریاست قوه قضائیه و ریاست قوه مقننه خواستار اعلام نتیجه حکم بدوی دیوان عدالت در شعبه یک تجدید نظر شده است.

به گزارش بهروان نیوز به نقل از روان پرس، متن نامه به شرح زیر است:

«ریاست محترم قوه قضائیه- حضرت آیت الله اژه ای
سلام علیکم
باستحضار می رساند؛ صنف روانشناسی و مشاوره یک از صنوف مهم و بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور است، مطابق بند 2 تبصره 2 ماده 3 و بند 5 ماده 12 قانون تشکیل مصوب مجلس شورای اسلامی برگزاری انتخابات شورای مرکزی و هیأت بازرسان بر طبق دستورالعمل شورای مرکزی برگزار می شود. انتخابات شورای مرکزی و هیأت بازرسان مطابق دستورالعمل شورای مرکزی دوره چهارم در تاریخ 20/05/1402 در حال برگزاری و تمام ارکان، مقدمات برگزاری و تأیید صلاحیت ها انجام شده بود. اما نمایندگان وزراء بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری مطابق دفعات قبل  از طریق نهادهای نظارتی جلوی برگزاری انتخابات را گرفتند.
براساس آئین نامه هیئت وزیران که توسط ریاست محترم مجلس باطل شده بود و در اصلاحیه مورخ 23/05/1402 هیأت وزیران اجرای برگزاری انتخابات از وزارت علوم سلب شده بود، اما وزارت علوم در تاریخ 27-5-1402انتخاباتی غیر قانونی  برگزار نمود. این انتخابات که براساس آئین نامه ابطال شده تو سط ریاست محترم مجلس برگزار گردید. شعبه بدوی 41 دیوان عدالت اداری آن را باطل و تمام آثار و نتایج حاصل از آن از جمله انتخابات و حکم انتصاب علی فتحی آشتیانی را باطل نمود ودر شعبه یک تجدید نظر می باشد .اما در ابلاغ بدلایل نامعلوم تعلل می شود.
باستحضار میرساند؛ این نحوه عمل غیر قانونی خسارات های زیادی به صنف و ارزش های انقلاب اسلامی وارد آورده است و عملکرد قوه قضائیه بارقه های امید و عدالت را در جامعه نخبگان روشن و بر سرمایه های اجتماعی کشور افزوده است، تیم انتخابات غیر قانونی با اطلاع از تأیید حکم در تاریخ 28/01/1403 تماما” استعفا و از سازمان خداحافظی کرده اند و اکنون سازمان بدون متولی است، به قرار اطلاع افراد برگزاری انتخابات غیر قانونی در تلاش پیدا کردن راهی دیگر جهت ادامه عملکرد غیر قانونی خود هستند.این شیوه عمل جامعه بزرگ روانشناسی ومشاوره را ناامید سرمایه های اجتماعی نظام را کاهش وبه نفع هیچکس نیست.
از محضرتان تقاضا داریم :
دستور فرمائید؛ حکم دیوان عدالت (شعبه یک تجدید نظر) بدلیل جلوگیری از خسارات های در پیش ابلاغ شود و مسئولان دوره چهارم مستقر و انتخابات در جریان 20/05/1402 را در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار نمایند.
از دستوری که می فرمائید، سپاس گزاریم
انجمن صنفی کارفرمایی مراکز خدمات روانشناسی ومشاوره»

شنیده ها حاکی است تیم غیرقانونی درمدت ۶ماه تسلط بر سازمان خسارت های زیادی علاوه بر برگزاری انتخابات پراشکال استانی وآزمون غیر تخصصی سواستفاده های مالی بسیاری کرده اند ازجمله باودیعه گذاشتن پولهای سازمان در بانک رسالت ،معاونین وام های ملیاردی با تضمین سازمان گرفتند؟!
کارت هدیه ملیاردی برای انتخابات غیر قانونی وزارت علوم پرداختند،تحت عناوین آژانس واعیاد خزانه سازمان را برای خودشان برداشت کرده اند وبا قرارداد صوری برای بازسازی‌سازمان مبالغ کلانی به افراد نزدیک خود پرداخت کرده اند وحقوق کلان به کسانی داده اند کمترین حضور داشته اند خوب است انجمن ها ومدعیان قبلی که روزانه اطلاعیه میدادند اکنون که اصل و فرعش در حال مصادره است ،کاری بکنند، روزه سکوت نگیرند.

اعضا انتظار دارند دکتر فتحی آشتیانی اگر این مطالب صحت ندارد تکذیبیه بزند و بازرسی کل کشور بررسی نماید.

نویسنده
فاطمه فلاح
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *