اخبار 14 فروردین 1403 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دومین کنگره ملی مشاوره توانبخشی ایران برگزار می شود

«دومین کنگره ملی مشاوره توانبخشی ایران» در یادبود مرحوم دکتر اصغر دادخواه عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و رئیس المپیک ویژه ایران، برگزار می‌شود.

دومین کنگره ملی مشاوره توانبخشی ایران برگزار می شود

به گزارش بهروان نیوز، این کنگره چهارشنبه و پنجشنبه، 5 و 6 اردیبهشت ماه 1403 با مشارکت بیش از 30 دستگاه در سالن دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار می‌شود.

ایجاد فضایی علمی جهت تبادل اطلاعات و توسعه زمینه تبادل نظر علمی بین متخصصین، آشنایی متقابل سایرین متخصصین حوزه های انسان‌یاور با مشاوره توانبخشی و برعکس، شناسایی جمعیت های نیازمند خدمات، شناسایی نیازهای گروه های خاص و انطباق مشاوره توانبخشی با این نیازها، تحریک تولید ایده ها، فنون و ابزار کارامدتر برای مداخله های روانشناختی،  شکل گیری تیم های تخصصی در پاسخ به نیازهای افراد و بسترسازی مناسب جهت تحولات اجتماعی در این زمینه از اهداف برگزاری این کنگره است.

علی قائدنیای جهرمی دبیر اجرایی این کنگره در مصاحبه با خبرنگار بهروان نیوز بیان کرد: تا کنون بیش از 270 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است که بیشترین موضوع مقالات در  زمینه بررسی مشکلات شایع سازگاری با پیامدهای ابتلا به معلولیت بوده است و رتبه بعدی به ارزیابی تاثیر مداخله‌ها اختصاص دارد. این کنگره با هدف فراهم ساختن محیطی برای انتشار دستاوردهای نو، به تکاپو انداختن اعضای جامعه و افزایش فعالیت های آنها، تبادل اندیشه میان افراد، تحت تاثیر قرار دادن جامعه به منظور پیشرفت در این زمینه خاص و مطرح ساختن فعالیت های مشاوره توانبخشی در دو روز کنگره 7 نشست تخصصی با موضوعات ماهیت مشاوره توانبخشی، نقش مشاوره توانبخشی در آسیب های اجتماعی، نقش مشاوره توانبخشی در حوادث و بلایای طبیعی و انسانی، نقش مشاوره توانبخشی در اختلالات روانشناختی ناتوان کننده، نقش مشاوره توانبخشی در ارتقای سلامت، نقش مشاوره توانبخشی در کم توانی های جسمی حرکتی و بیماری های مزمن جسمی و نقش مشاوره توانبخشی در مدارس عادی و نیازهای ویژه با حضور 56 سخنران از زوایای علمی و اجرایی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین دوازده کارگاه علمی تخصصی در حاشیه این کنگره و نمایشگاه سازمان های مردم نهاد در حاشیه این کنگره برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت مشارکت و حضور در کنگره می توانند به آدرس سایت کنگره به نشانی WWW.TAVAN2021.IR مراجعه نمایند.

دومین کنگره ملی مشاوره توانبخشی ایران برگزار می شود

نویسنده
فاطمه فلاح
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *