اخبار 12 اسفند 1402 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
پادکست

چه خبر؟/ هفته 50‌ام

«چه خبر؟»، یک پادکست است که آخر هفته‌ها در دو دقیقه به مرور مهم‌ترین اخبار حوزه سلامت روان می‌پردازد. این پادکست بعد از برنامه «کیوسک» محصول دیگری از پایگاه خبری بهروان نیوز است که به جمع‌بندی اتفاقات حوزه سلامت روان که در طول یک هفته رخ داده است، می پردازد.

مروری بر اخبار هفته:
  1.  انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، امروز، 11 اسفندماه برگزار شد. اما نکته مهم کاندیداتوری روان‌شناسان و تایید صلاحیت شدن محمد حاتمی، رئیس چهارمین دوره سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، برای این دوره از انتخابات بود.
  2. هفته جهانی آگاهی از مغز 8 اسفند آغاز شد و تا 15 ام ادامه دارد. این هفته، با هدف ایجاد و ارتقای علاقه‌مندی عمومی و حمایت از مطالعات مغزی در جهان برگزار می‌شود.
  3. سیزدهمین همایش سالانه سلامت روان و رسانه با موضوع «امنیت روان، رسانه و حقوق شهروندی: از وهم تا واقعیت» یکم و دوم اسفند ماه برگزار شد. در این همایش دو روزه درباره مسائلی چون چالش‌های اجتماعی ایران، روند رو به افزایس خطر خودکشی، افزایش بی‌اعتمادی در جامعه، وضعیت مدارس و دانشگاه‌ها و پدیده لمپنیسم در ایران صحبت شد.
  4. رییس مرکز ملی نقشه‌برداری مغز خبر داد: راه‌اندازی آزمایشگاه «شناخت اجتماعی»، در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز
  5. بیست‌ویکمین جلسه‌ی هیات مدیره‌ی انجمن علمی روان‌پزشکان ایران برگزار شد. در این جلسه درباره شیوه‌ی حضور روان‌پزشکان در فضای مجازی و تشکیل کمیته‌ی صنفی صحبت و تصمیم‌گیری شد.
  6. حمید پورشریفی، رئیس انجمن روانشناسی ایران، گزارش اقدامات این انجمن را در سال 1402 ارائه داد. متن کامل این گزارش را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید. 
نویسنده
فاطمه فلاح
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *