اخبار 26 بهمن 1402 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاری دهمین مسابقه دانش آموزی بین المللی دانش مغز

به‌گزارش بهروان نیوز به نقل از ستاد علوم شناختی، زمان برگزاری مرحله اول دهمین دوره از مسابقات دانش آموزی دانش مغز، جمعه، ۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ساعت ۱۰ صبح است.

محل برگزاری مرحله اول دهمین دوره از مسابقات دانش آموزی دانش مغز، به صورت مجازی، در بستر پرس لاین (نیاز به نصب نرم افزار خاصی ندارید.به کمک مرورگر می توانید لینک را باز کرده و به سوالات پاسخ دهید.

لینک آزمون از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال خواهد شد. (لینک همچنین در صفحات مجازی گروه علمی سیناپس قرار می گیرد. لینک ارسالی تا ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۷ بهمن، غیرفعال خواهد بود.) 

 شرایط مرحله اول دهمین دوره از مسابقات دانش آموزی دانش مغز عبارتند از : ۶۰ سوال چند گزینه ای (سوالات دارای بارم منفی هستند).   مدت زمان مرحله اول دهمین دوره از مسابقات دانش آموزی دانش مغز:‌ ۱۵۰ دقیقه (۱۰ صبح تا ۱۲:۳۰)

ملاحظات شرکت در مرحله اول مسابقه دانش مغز ‼️ در صورتی که در حین انجام آزمون اتصال اینترنت شما قطع شد، می توانید به صورت آفلاین به ادامه آزمون بپردازید و در انتهای آزمون بعد از اتصال اینترنت دکمه ی ارسال را برای ثبت پاسخ نامه خود بزنید.

هر دانش آموز تنها یک بار مجاز به ارسال پاسخ نامه می باشد و اگر مجددا بعد از ارسال پاسخ، پاسخ نامه ی دیگری را با کد ملی خود ثبت کند، پاسخ نامه های بعدی به طور اتوماتیک حذف می شوند.

امکان ویرایش پاسخ ها قبل از ارسال نهایی پاسخ نامه وجود دارد و با برگشتن به سوالات قبلی می توانید پاسخ های خود را تغییر دهید.🌐

برای کسب بهترین تجربه در آزمون از لپ تاپ یا PC و مرورگر کروم استفاده کنید و به VPN متصل نباشید (شرکت در آزمون با تلفن همراه توصیه نمی شود).

۲۰ دقیقه مانده به زمان اتمام آزمون پاسخ های خود را ثبت کنید تا در صورت بروز مشکل، برای جبران فرصت داشته باشید.

در انتهای آزمون برای ثبت پاسخ نامه بر روی گزینه ارسال بزنید. در غیر این صورت پاسخ های شما ثبت نخواهد شد. زمانی پاسخ های شما توسط سیستم دریافت شده اند که صفحه “با تشکر، پاسخ نامه شما با موفقیت ثبت شد” را مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که مدت زمان آزمون تمدید نخواهد شد و فقط یک بار فرصت شرکت در آزمون را خواهید داشت. www.irsynapse.com/brainbe

نویسنده
فاطمه فلاح
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *