اخبار 12 بهمن 1402 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
برای نخستین بار؛

دو روانپزشک جوان ایرانی مسافر ژاپن شدند

انجمن علمی روانپزشکان ایران

به گزارش بهروان نیوز به نقل از انجمن علمی روانپزشکان ایران، مهتاب معتمد و مرجان شمس‌پور که پیش‌تر از طرف هیات سه نفره‌ی تعیین شده از سوی هیات مدیره انجمن علمی روان‌پزشکان برای شرکت در رقابت دریافت فلوشیپ انجمن روانپزشکی و نورولوژی ژاپن مورد تایید قرار گرفته بودند موفق به دریافت جایزه‌ی برنامه‌ی فلوشیپ روانپزشکان جوان شدند.

پیش از این نیز چندین روانپزشک ایرانی از جمله ونداد شریفی، علی اکبر نجاتی صفا، امیرحسین جلالی ندوشن، بهرنگ شادلو، مریم طباطبایی، نازیلا شاه منصوری، محمدرضا شالبافان، فهیمه سعید، مریم معصومی و ونوس وطن‌خواه موفق به دریافت این جایزه معتبر بین‌المللی شده‌ بودند. در حالی که هر سال هر انجمن می‌تواند دو نماینده معرفی کند، اما پیش از این در سال‌هایی که همکاران موفق به دریافت جایزه می‌شدند در نهایت یک نفر به دور نهایی راه می‌یافت اما این بار برای نخستین بار هر دو نفر نظر مساعد داوران را جلب کردند.

انجمن علمی روانپزشکان ایران این موفقیت را به دو همکار گران‌قدر و جامعه‌ی روانپزشکی کشور تبریک می‌گوید. امیدوار است همواره شاهد ارتقای جایگاه روانپزشکی ایران در عرصه‌های بین المللی باشیم.

نویسنده
فاطمه فلاح
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *