کارگاه‌های روانشناسی ویژه عموم 22 مهر 1402 - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
عباس عطایی، رئیس نمایشگاه چهارسوی سلامت روان عنوان کرد؛

چهارسوی سلامت روان، اولین نمایشگاه روانشناسی ایران است

سلامت روان

اولین نمایشگاه حوزه روانشناسی با عنوان «چهارسوی سلامت روان» این روزها در سرای محله کرمان در حال برگزاری است.

به گزارش بهروان نیوز، در این نمایشگاه مشاوره، آزمون‌های روانشناختی، مشاوره حقوقی و مشاوره اقتصادی به صورت رایگان ارائه می‌گردد. علاوه بر این موارد تاکنون چندین کارگاه عمومی و تخصصی برگزار شده است.

کارگاه سلامت روان و روش‌های ارتقا سلامت روان در خانواده، زنگ خطر و مشاوره، ازدواج مصلحتی، عاشقانه و عاقلانه از جمله کارگاه‌های برگزار شده در این نمایشگاه بودند و عذرا میرآخوری، الهه زرین خواه، الهام بافریان مدرسان این کارگاه‌های عمومی بودند.

همچنین یک کارگاه تخصصی با عنوان مسائل حقوقی در روانشناسی برگزار شد که مدرس آن هرمزد یعقوبی نژاد بود.

علاوه بر این، روز یکشنبه کارگاه روش‌های حمایت از فرزندان بدون فاصله بین نسلی (احمد اخوان عطار)، روز دوشنبه کارگاه با وابستگی‌هایم چه کنم؟ (الهه خسرو انجم) و روز سه شنبه کارگاه کودک پرخاشگرم را چه کنم؟ ( دکتر رحیم سلگی) ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شوند.

از این رو، عباس عطایی رئیس نمایشگاه «چهارسوی سلامت روان» در ویدیویی به طور مفصل درباره نمایشگاه و اهداف برگزاری آن توضیحاتی را ارائه داده است.

او در این ویدیو با اشاره به شعار امسال سازمان بهداشت جهانی در روز سلامت روان (داشتن روانشناسی و مشاوره برای تمام ساکنین کره زمین)، گفت: چهارسوی سلامت روان یک مینی نمایشگاه است که به صورت طرح پایلوت برگزار می‌شود و اولین نمایشگاه روانشناسی ایران است. 

قابل ذکر است که این نمایشگاه از 19 تا 25 مهرماه از ساعت 10 ال 17 در سرای محله کرمان واقع در خیابان جانبازان غربی، خیابان کرمان، بالاتر از آتش نشانی، انتهای کوچه رضایی، سرای محله کرمان برقرار است.

نویسنده
فاطمه فلاح
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *