اخبار 13 مهر 1402 - 7 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
4

کیوسک؛ نگاه روانشناسی به اتفاقات روز

به گزارش بهروان نیوز، برنامه «کیوسک» قرار است شنبه های هر هفته منتشر شود؛ این برنامه هر هفته به یک موضوع خاص در حوزه سلامت روان اختصاص دارد. از این رو، زینب سادات جهرمی، مدیرعامل شرکت سورهانا پارسیان درخصوص برنامه «کیوسک» توضیحاتی را ارائه داد.

چرا تصمیم به ساخت چنین برنامه‌ای گرفتید؟

طی چند سال اخیر عموم جامعه دیگر از محتواهای خبری به صورت مکتوب آن‌طور که باید استقبال نمی‌کنند؛ به همین دلیل انتشار اخبار به صورت مکتوب، خروجی لازم را ندارد و محتواهای خبری غالبا به صورت تصویری منتشر می‌شوند. از طرفی ما احساس کردیم در راستای انتقال اخبار روانشناسی به جامعه خلاء وجود دارد. از این رو، ما تصمیم گرفتیم که برنامه‌ای تولید کنیم تا مطالب این حوزه را به صورت «وی کست» منتشر کنیم تا برای مخاطب جذابیت داشته باشد.

چرا واژه کیوسک را برای این برنامه انتخاب کردید؟

قطعا همه ما از جلوی کیوسک روزنامه فروشی رد شده و حداقل یکبار از آن روزنامه خریده‌ایم. در اینجا کیوسک استعاره‌ از همین کیوسک‌های روزنامه‌فروشی است. ما در برنامه کیوسک قرار است هفته‌ای یکبار راجع‌به یک مسئله خاص در زمینه روانشناسی صحبت کنیم.

به چه چیزهایی قرار است در کیوسک پرداخته شود؟

هر برنامه‌ به یک موضوع اختصاص دارد؛ در واقع موضوعی که درهم آمیخته با حوزه روانشناسی باشد.

هدف از ساخت این برنامه چیست و مخاطبان آن چه کسانی هستند؟

هدف ما فرهنگ‌سازی، شفافیت و انتقال اخبار روانشناسی است و مخاطبین ما تمام ذی‌نفعان حوزه روانشناسی از جمله روانشناسان، مشاوران، اساتید، دانشجویان و افرادی است که به این حوزه علاقه‌مند هستند.

نویسنده
فاطمه فلاح
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. عباسعلی میگه

    سلام
    ممنون از ای کار جالبتون
    چرا پیام رسان داخلی ندارین؟؟!!!

  2. جمشید میگه

    درودبرشما،کاربسیارارزشمندی است