کارگاه‌های روانشناسی ویژه متخصصین 25 اسفند 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کارگاه روان‌شناسی مثبت

کارگاه روان‌شناسی مثبت با حضور دکتر عباس جواهری، عضو انجمن مشاوران و سوپرویژن آمریکا وعضو هیِئت علمی دانشگاه تهران، ویژه متخصصین ،مشاوران ،درمانگران، روانپزشکان، پژوهشگران و دانشجویان رشته مشاوره و روانشناسی و علوم تربیتی برگزار می‌شود.

این کارگاه به صورت حضوری (برگزاری کلاس‌های حضوری تخصصی و ارتباط حضوری با استادان و دانش پذیران)، نیمه حضوری (سترسی به محتوای آموزشی در هر ساعتی از شبانه روز و ارسال تمرین‌ها و پروژه‌ها از طریق پلتفرم آموزشی کاربر پسند) و آنلاین ( برگذاری کلاس‌های آنلاین به صورت مداوم و رفع اشکال و ارتباط مستقیم با استاد، همچنین امکان ارتباط صوتی و تصویری در کلاس) برگزار می‌شود.

سرفصل‌های این دوره عبارتند از: روان‌درمانی مثبت، اصول و مبانی روان‌درمانی مثبت، engagement، توانمندی‌های منشی، ارزش‌ها و استعداد و ملاحضات زمینه‌ای.همچنین لینک آفلاین جلسات و همچنین فایل صوتی در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد. در پایان دوره مدرک معتبر دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران به شرکت کنندگان اعطا می‌شود. 

جهت ثبت‌نام می‌توان با شماره تلفن‌های 02122385951، 09393090260 و 09393090270 تماس بگیرید. هزینه دوره را به صورت اقساط هم می‌توان پرداخت کرد.

آدرس: بزرگراه شهید دکتر چمران، خیابان جلال آل احمد روبروی کوی نصر، خیابان دکتر کاردان

نویسنده
ادمین
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *