کارگاه‌های روانشناسی ویژه متخصصین 25 اسفند 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دوره فشرده مداخله در بحران

به گزارش بهروان نیوز، دوره فشرده مداخله در بحران با حضور دکتر حمید پورشریفی (متخصص روانشناس سلامت ، دانشیار دانشگاه علوم توتنبخشی و سلامت اجتماعی) برگزار می‌شود. 19، 26 فروردین ساعت 14 الی 18 ، 9، 16، 23، 30 اردیبهشت و 6،13 ،20، 27 خرداد از ساعت 15 الی 19 برگزار می‌شود.

سرفصل‌های این کارگاه عبارتند از: آشنایی با مفاهم و مدل‌ها در بحران و تروما (۴ ساعت)، مداخله در بحران- بلایا (٨ ساعت)، مداخله در بحران – خودکشی (٨ ساعت)، مداخله در بحران – خشونت خانگی (۴ ساعت)، مداخله در بحران – تعرض جنسی (٨ ساعت)، مداخله در بحران – شکست عاطفی (۴ ساعت) و مداخلات در سوگ (۴ ساعت). در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر از انجمن روانشناسی ایران (دارای مجوز از وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری) اعطا می‌شود.

این کارگاه ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد روانشناسی ، مشاوره، مددکاری و سطوح بالاتر، پزشکان، رزیدنت‌های روانپزشکی و روانپزشکان است که 10% تخفیف به اعضا انجمن روانشناسی ایران و 10% تخفیف به دانشجویان تعلق خواهد گرفت.

هزینه این دوره 2،200،000 تومان است که برای رفاه حال شرکت کنندگان عزیز، شرایط پرداخت اقساط وجود دارد.

پرداخت اولیه نصف هزینه دوره میباشد و پیش پرداخت محسوب می شود. چنانچه افرادی تمایل داشته باشند در ابتدا کل مبلغ را پرداخت نمایند می تواند پس از پرداخت قسط اول، همان زمان نسبت به پرداخت قسط دوم اقدام نمایند.

توجه داشته باشید تا زمانی که قسط دوم را پرداخت نکرده اید ثبت نام شما نهایی نخواهد شد.

نویسنده
ادمین
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *