اخبار 27 خرداد 1403 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مسابقه شرکت های نوآفرین زنان برگزار می شود

«بریکس» برای مشارکت زنان درفعالیت های کارآفرینی ، مسابقه شرکت های نوآفرین زنان درکشورهای عضو برگزار می کند.

به گزارش بهروان نیوز به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، مرکز همکاری های تحول و پیشرفت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد: ائتلاف تجاری زنان کشورهای عضو «بریکس» در نظر دارد با هدف شناسایی و تبلیغ شرکت های نوآفرین زنان درکشورهای عضو این گروه و انگیزه بخشی به زنان برای مشارکت در فعالیت های کار آفرینی ، مسابقه شرکت های نوآفرین زنان کشورهای عضو بریکس برگزار نماید.

برندگان این مسابقه از میان زنانی خواهند بود که بهترین و کارآمدترین پروژه های تأسیس شرکت های نوآفرین را در یکی از حوزه های فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، آموزش و پرورش، مراقبت های بهداشتی، بوم شناسی، نوآوری ها و زیر ساخت ها، امنیت غذایی و کشاورزی در کشورهای عضو بریکس راه اندازی کرده اند.

کابینتو بچین

این شرکت های نوآفرین باید دارای ظرفیت قابل توجهی برای تجاری سازی و همچنین ویژگی نوآورانه باشند تا در آینده بتوانند در بازار کشورهای بریکس رشد و گسترش پیدا کنند.

این مسابقه از چهاردهم خردادماه جاری آغاز شده و پس از بررسی پروژه های شرکت کنندگان توسط ائتلاف مذکور، اسامی برندگان در شهریورماه اعلام و جوایز طی مراسمی به صورت حضوری در مهرماه اعطا خواهد شد.

متقاضیان برای شرکت در مسابقه بایستی با مراجعه به پایگاه اینترنتی bricswomen.com نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه فایل معرفی پروژه خود اقدام نمایند.

نویسنده
فاطمه فلاح
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.