چه خبر 10 اردیبهشت 1403 - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

چه خبر؟/ هفته ششم ۱۴۰۳

اتفاقات و اخبار ششمین هفته سال ۱۴۰۳ در حوزه سلامت روان را می‌توانید در پادکست «چه خبر؟» گوش کنید.

اخبار به شرح زیر است:

  1. تعرفه های روانشناسان و مشاوران مراکز اعتیاد استان تهران اعلام شد. طبق مصوبه هیئت مدیره انجمن صنفی روانشناسان و مشاوران اعتیاد استان تهران، این تعرفه ها بر اساس نوع همکاری ماهانه و روزانه، در بازه های زمانی ۴، ۶ و ۸ ساعته تعریف شده اند. جهت مشاهده جدول اینجا را کلیک کنید. 
  2. اولین رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی”کاگنوپل” با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، ۹ خرداد ماه امسال در اصفهان برگزار می شود.
  3. رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از اخاذی از خانم ها در فضای مجازی با پوشش روانشناسی خبر داد. طبق گفته سرهنگ داود معظمی گودرزی مجرم با پوشش روانشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام با خانم‌ها ارتباط گرفته و پس از ملاقات حضوری با استفاده از اسلحه و بیسیم از آنها اخاذی می‌کرده است.
  4. دومین کنگره ملی مشاوره توانبخشی 5 و 6 اردیبهشت در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد. در این رویداد دو روزه به ماهیت مشاوره توانبخشی و ارتباط آن با آسیب های اجتماعی، معلولیت جسمی، اعتیاد، بلایا و حوادث طبیعی و انسانی، رسانه و موضوعاتی از این قبیل پرداخته شد. گزارش مفصل این کنگره را می توانید در اینجا مطالعه کنید.
  5.  «سروهانا پارسیان» یک شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت روان است که توانسته با بهره گیری از روانشناسان حرفه ای در زمینه های مختلف این حوزه خدمات ارائه دهد. از این رو سروهانا جهت گسترش فعالیت های خود در حوزه سلامت روان آماده همکاری با همه روانشناسان است.

 

نویسنده
فاطمه فلاح
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *