اخبار 02 اردیبهشت 1403 - 3 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کپی شد!
0
در دیدار نوروزوی روانشناسان و مشاوران مطرح شد؛

از اعلام برنامه های خانه اندیشمندان برای تحصیل کردگان در خارج تا تشکیل گروه هنری در انجمن روانشناسی ایران

دیدار نوروزوی روانشناسان و مشاوران، روز پنجشنبه، 30 فروردین ماه 1403 در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.

دیدار نوروزوی روانشناسان و مشاوران، روز پنجشنبه، 30 فروردین ماه 1403 در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.

به گزارش بهروان نیوز، در این مراسم چهره های ماندگاری از جمله حمزه گنجی، حسن پاشا شریفی، امیر هوشنگ مهریار، حسین شکرکن، حمید پورشریفی، حسن عشایری، شیوا دولت آبادی، رضا نیلی پور و دیگر چهره های سرشناسی مانند حمید یعقوبی، جواد خلعتبری، محمد کاظم واعظ موسوی، ناصر صبحی قراملکی، حمیدرضا حسن آبادی و … حضور داشتند.

در ابتدای مراسم حسن عماری، مدیر گروه روانشناسی خانه اندیشمندان علوم انسانی ضمن اشاره به برنامه های گروه روانشناسی در خانه اندیشمندان اعلام کرد که قرار است به زودی برنامه ای تحت عنوان «ارمغان سفر» در خانه اندیشمندان برگزار شود که طی آن افرادی که خارج از ایران در زمینه های روانشناسی، مشاوره و حوزه های مربوط به آن تحصیل کرده و مقاله هایی برای ارائه دارند، در این برنامه، مقالات خود را ارائه دهند. لذا افراد واجد شرایط می توانند جهت اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات خود به صفحه مجازی حسن عماری پیام ارسال فرمایند.

سپس حمید پورشریفی، رئیس انجمن روانشناسی ایران که مسئول برگزاری این مراسم بود، طی سخنرانی، ضمن گرامی داشت یاد دکتر رضا زمانی، دکتر محمد تقی براهنی و دکتر سعید شاملو به شناخته شدن انجمن روانشناسی ایران به عنوان انجمن برترت کشور اشاره کرد و گفت که این موفقیت باعث می شود که انجمن برای علمی ماندن روانشناسی قدم های بیشتری بردارد.

هوشنگ دولت آبادی، پزشک، نویسنده، شاعر و مترجم و برادر شیوا دولت آبادی روی سن آمد و درباره خواستگاه نوروز سخنرانی کرد و به این مسئله اشاره کرد که چیزی که ما درباره نوروز می دانیم اطلاعاتی است که از شاهنامه آمده است.

بعد از آن نوبت به حمزه گنجی، چهره ماندگار این حوزه رسید که اشعاری از شهریار خواند.

این مراسم با موسیقی زنده نیز همراه بود. در ارتباط با این مسئله نیز سهیل صالحی، روانشناس از تشکیل یک گروه هنری در  انجمن روانشناسی ایران خبر داد و اعلام کرد که فراخوان جذب هنرمندان برای تشکیل این گروه به زودی داده خواهد شد.

 

دیدار نوروزی روانشناسان و مشاوران
دیدار نوروزی روانشناسان و مشاوران
نویسنده
فاطمه فلاح
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *