اخبار 09 مرداد 1402 - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

اکران عمومی «کاپیتان من»، سه‌شنبه در پردیس سینمایی چهارسو

فیلم مستند سینمایی “کاپیتان من” که به منظور افزایش آگاهی‌های عمومی نسبت به دانش علوم شناختی، ارتقای بهداشت و سلامت مغز و ساختارهای و کارکردهای آن با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی ساخته شد، از یازدهم مردادماه امسال درسینماهای کشور بر روی پرده نمایش قرار می‌گیرد.

به گزارش بهروان نیوز به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه و فناوری‌های علوم شناختی، مراسم افتتاحیه اکران این فیلم سینمایی روز سه شنبه دهم مردادماه ساعت ۱۷ در پردیس سینمایی چهارسو برگزار می‌شود و نمایش این فیلم سینمایی به مدت یک ماه تا یازدهم شهریورماه سال جاری در سینماهای سطح کشور ادامه خواهد داشت.

این فیلم مستند ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی “بهرام رادان” تهیه‌کننده و بازیگر سینما و به کارگردانى “سیاوش صفاریان پور” ساخته شده و داستان فیلم کنجکاوى این بازیگر براى کشف رازهاى مغز انسان است.

“مهرداد نعیمی” نویسندگى متن داستانی این مستند را برعهده دارد و “بهرام رادان” علاوه بر تهیه کنندگى، به عنوان راوى در این فیلم مستند نقش آفرینی می کند.

فیلم سینمایی «کاپیتان من» پیش‌تر در چندین مراکز فرهنگی، علمی و آموزشی برای دانشجویان ، اساتید، محققان و علاقه‌مندان به رشته‌های مرتبط با علوم شناختی و اعصاب به نمایش گذاشته شد.

 

همچنین بخوانید: 

اطلاعات ما درباره حافظه بسیار اندک است
نویسنده
فاطمه فلاح
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *