اخبار 07 تیر 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

ابطال مصوبه هیئت مقررات زدایی درباره صدور پروانه اشتغال سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره توسط دیوان عدالت اداری

سازمان نظام روانشناسی

به گزارش بهروان‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره ، با تائیدات خداوند متعال دیوان عدالت اداری در پی شکایت سازمان نظام روانشناسی ومشاوره از هیات مقررات زدایی در باره مصوبه شصت و یکمین نشست هیات مقررات زدایی به شماره 80/31709 ابلاغی مورخ ۱۴۰۱/۲/۲۴ درباره چگونگی صدور پروانه اشتغال بدون هیچگونه ارزیابی پیشینی ابطال و به نفع سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره حکم صادر کرد.

محضرآحاد جامعه روان‌شناسی ومشاوره، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، روانشناسان و مشاوران و اساتید که در این مدت دغدغه و نگرانی خود را از شرایط پیش آمده برای رشته و پایمال شدن حقوق مردم به اطلاع سازمان رسانده‌اند، می‌رسانیم. دیوان عدالت اداری تصریح نموده مجوزهای روان‌شناسی و مشاوره مربوط به حوزه سلامت است، ارتباطی به کسب و کار و فعالیت اقتصادی ندارد و مصوبه هیات را ابطال نموده است.

مستحضرید، علیرغم مشکلات زیادی که برای مسئولان سازمان ایجاد گردید به دفعات در رسانه‌ها از لفظ مجرم استفاده و علیه ریاست سازمان به دادسرای کارکنان دولت شکایت و برای او کیفر خواست صادر گردید. امروز حقانیت و قانون مداری مسئولان سازمان و شورای مرکزی توسط دیوان عدالت اداری تایید و رسما ابلاغ گردید،به اطلاع عزیزان متقاضی پروانه اشتغال می‌رساند، سازمان براساس مصوبات شورای مرکزی به تسهیل‌گری صدور پروانه اشتغال اقدام می‌نماید و از طریق ارزیابی پیشینی من جمله آزمون صلاحیت حرفه‌ای اقدام به صدور پروانه خواهد نمود.

اطلاعات بیشتر در اطلاعیه‌های بعدی به سمع و نظر خواهد رسید.

 

همچنین بخوانید:

جزئیات شرایط دریافت پروانه اشتغال از سازمان نظام روان‌شناسی
نویسنده
ادمین
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *