اخبار 13 خرداد 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0
اطلاعیه سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره درخصوص مدیرکل مشاوره وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛

خودداری از انتشار هرگونه مصاحبه و خبر از دکتر ابراهیم نعیمی

سازمان نظام روانشناسی

به گزارش بهروان‌نیوز، اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره درخصوص خودداری از بازنشر اخبار دکتر ابراهیم نعیمی، مدیرکل مشاوره وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شده‌ است.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«رسانه محترم
آقای دکتر ابراهیم نعیمی مدیر کل مشاوره وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری با سربرگ معاونت دانشجویی با عنوان دبیر هیات نظارت مرکزی در پنجمین دوره انتخابات شورای مرکزی و هیات بازرسان سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور‌، طی اطلاعیه‌ای عنوان داشته‌اند، معمولا روسا سابق و اعضای شورای مرکزی ‌و بسیاری از چهره‌های روان‌شناسی و مشاوره کشور داوطلب شرکت در انتخابات می‌باشند، از هرگونه دعوت برای برنامه‌های مختلف و باز نشر اخبار ایشان خودداری به عمل آید.

اولا، این سازمان صنفی غیر دولتی و مستقل از مسئولیت دبیر هیأت نظارتی ایشان اطلاعی ندارد؛ بنابراین باز نشر اخبار ایشان تحت عنوان دبیر و سخنگوی هیأت نظارت ممنوع است.


ثانیا، در صورتی که ایشان دبیر هیات نظارت باشند؛ فقط می‌توانند، صورتجلسات هیات نظارت با امضاء اکثریت را باز نشر دهند، که چنین صورت جلسه‌ای تاکنون موجود نبوده است. بنابراین رأسا اقدام به نشر این اطلاعیه نموده است و غیرقانونی است.


ثالثا، تا زمان ثبت نام هر انتخاباتی مشخص نیست چه کسی داوطلب انتخابات است، اینکه این گونه نامه‌پراکنی شود، ناشی از عدم تجربه کافی در برگزاری انتخابات است، نمی‌توان یک صنف را تعطیل کرد، شاید یک نفر در آینده داوطلب انتخابات شود.

رابعا، طبق بند ۲ ماده ۳ و بند ۵ ماده ۱۲ تدوین و تهیه دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی شورای مرکزی و هیات بازرسان به عهده سازمان و تصویب شورای مرکزی است و شورای مرکزی تا کنون دستورالعمل تبلیغات را ابلاغ نکرده است. پس آنچه ایشان بیان کرده‌اند مبنای قانونی ندارد.


از اصحاب رسانه درخواست می‌شود از هرگونه مصاحبه و باز نشر اخبار آقای دکتر ابراهیم نعیمی تا رسما از طرف سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره معرفی نشده‌اند خودداری شود.»

 

همچنین بخوانید:

جوابیه «سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره» درباره مباحث مطرح شده در یک نشست خبری

نویسنده
ادمین
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *