کارگاه‌های روانشناسی ویژه متخصصین 24 اسفند 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کارگاه مداخله زودهنگام از تولد تا 5 سالگی

کارگاه مداخله زودهنگام از تولد تا 5 سالگی، با حضور خانم دکتر فریده ترابی میلانی (دکترای روانشناسی تربیتی، مدرس دانشگاه و مشاور)، 12 و  13 اردیبهشت 1402 از ساعت 8 الی 12 به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

این کارگاه ویژه دانشجویان کارشناسی روانشناسی و مشاوره و سطوح بالا تر است و اعضای انجمن و دانشجویان 10 درصد تخفیف می‌گیرند. همچنین مربیان مهد کودک‌ها و مربیان کودکان پیش دبستانی اگر در رشته روانشناسی و مشاوره باشند می‌توانند شرکت کنند و گواهی بگیرند در غیر این صورت می‌توانند بدون دریافت گواهی ثبت نام کنند.

در این کارگاه امکان بازپخش فیلم کارگاه به صورت آفلاین و امکان پرسش و پاسخ و شرکت فعال در کارگاه (متن،صوتی،تصویری) وجود دارد. مروری بر نظریه های روانشناسان تحولی نگر، بررسی تحول کودکان خردسال و اصول تحول، تحول بهنجار از تولد تا 5 سالگی، ارزیابی مبتنی برتحول بهنجار، تاخیرهای تحولی و آموزش گام به گام مهارت‌ها موضوعاتی هستند در این دوره درباره آن‌ها صحبت می‌شود. شرکت کنندگان پس از پایان گواهینامه معتبر از انجمن روانشناسی ایران (دارای مجوز از وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری ) را دریافت می‌کنند.

لازم است تا شرکت کنندگان ای دوره کتاب ارزیابی برنامه‌ریزی آموزشی و بازپروری کودکان از تولد تا ۵ سالگی ( انتشارات سمت ) را تهیه و مطالعه بفرمایند.

نویسنده
ادمین
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *