اخبار داخلی 09 بهمن 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
نخستین رویداد ذهن افزارهای کسب و کار با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری¬های شناختی

نخستین رویداد ذهن افزارهای کسب و کار

به منظور ارائه راهکارهایی با رویکرد علوم شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی ، بازاریابی و هوشمندی سازمان، "نخستین رویداد ذهن افزارهای کسب و کار" با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری¬های شناختی برگزار می‌شود.

به منظور ارائه راهکارهایی با رویکرد علوم شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی ، بازاریابی و هوشمندی سازمان، “نخستین رویداد ذهن افزارهای کسب و کار” با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری­های شناختی برگزار می‌شود.

این رویداد برای جذب ایده ها و محصولات فناورانه در حوزه ابزارهای شناختی برای رهبری ، مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی و هوشمندی سازمان با حمایت معاونت علمی و فن آوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و ستاد راهبری توسعه علوم و فناوری­های شناختی توسط مرکز نوآوری و شتاب دهنده علوم شناختی نوآوران ذهن آینده (مایندپلاس) برگزار می شود.
 
در این رویداد منظور از «ذهن‎‌ افزارهای کسب‌وکار» هر ایده، فناوری یا محصول مبتنی بر علوم شناختی است که از قابلیت کاربرد در ارتقای بینش و عملکرد مدیریتی سازمان برخوردار باشد.
 
از تقابل موضوع شناخت با مدیریت سازمان و کسب ‌وکار، مباحث مختلفی در حوزه‌های شناخت مدیریتی از جمله گزینش و ارزیابی شناختی کارمندان، توانمند سازی شناختی گروه‌ها و تیم ‌های کاری، تمرین و توسعه شناختی کارکنان، مدیریت استرس و سلامت شناختی، شکل‌دهی به انگیزاننده‌های شغلی با رویکرد شناختی، طراحی شغل و ارگونومی شناختی، شناسایی و توانمند سازی شناختی رهبران سازمان، زوایای شناختی در تصمیم‌گیری سازمانی، تغییر و توسعه شناختی سازمانی و شناسایی تفاوت‌های فردی با رویکرد شناختی پدیدار می شوند.
 
از منظر راهکارهای قابل تجاری‌سازی، مواردی از قبیل ارزیابی و توانمند سازی شناختی سرمایه انسانی، ارزیابی و توانمندسازی شناختی رهبران و کارآفرینان، هوشمندی شناختی کسب ‌وکار و بازاریابی شناختی مهم‌ترین حوزه‌های مدیریت با رویکرد شناختی هستند که می‌توانند ابزارهای مختلفی در حوزه‌های آزمون‌های توانایی شناختی، نقشه‌های شناختی، داده‌کاوی و بصری‌سازی شناختی، بازی‌های جدی و بازی‌وارسازی و علوم اعصاب شناختی را شامل شوند.
 
تیم‌های منتخب این رویداد، از تامین سرمایه بذری تا سقف یکصد میلیون تومان، تامین فضای استقرار، آموزش، منتورینگ و شتابدهی، تجاری‌سازی و جذب سرمایه‌گذار بهره‌مند خواهند شد.
 
 مهلت ارسال ایده ها و طرح های پیشنهادی در این فراخوان، تا بیستم ماه جاری تعیین شده است و علاقمندان، محققان، دست اندرکاران و فعالان مراکز و شرکت‌های استارتاپی و دانش‌بنیان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.Mindplus.ir/event1   مراجعه نمایند.

نویسنده
هانیه یوسفی
مطالب مرتبط
  • دیدگاه‌هایی که حاوی ناسزا و افترا است، به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • برای بهتر و روان‌تر خوانده شدن دیدگاه شما، بهتر است از متن به صورت فارسی استفاده کنید نه با حروف فینگلیش
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به دیدگاه دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *